Trafik Kazası Sonrası Etkileri

trafik kazası, alanya avukat, gazipaşa avukat
Trafik Kazası, Alanya avukat, Gazipaşa Avukat

Alanya Avukat Bürosu, Hukuk web sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Alanya, Gazipaşa çevresinde çalışan avukat olarak, yaralanma yaşanan trafik kazası sonrasında tatsız hayatınızda gelişmeler olacaktır. Bu durum trafik kazası taraflarının her ikisi içinde hayli zordur.

İlk önce yapabileceğiniz en önemli şeyler,
Trafik Kazasını Değerlendirin

Profesyonel bir avukatın yardımı olmadan bir kişisel yaralanma iddiası yapıyorsanız, tüm davanızı oluşturmaktan sorumlu olacaksınız. Bunun için yapmanız gereken:

• Gerekli kanıtı topla, İlgili tüm taraflarla iletişim kurun (doktor, sigorta görevlileri, polis memurları, görgü tanıkları vb.)
  • Gerekli belgeleri doldurun
  • Sigorta şirketi taleplerinizi kabul etmeyecekse, davanızı mahkemeye götürmeye hazır olun.
  • Bir kazada ciddi şekilde yaralandın mı?
  • Bu yaralanmalar hayatınızı önemli ölçüde etkiledi mi?
  • Bu kazaya, tazminat almaya çalıştığınız tarafın neden olduğu (en azından kısmen) ispata açık mı?

İleriki Yaşamınıza Olan Masraf ve Etkileri

Yaramalı bir kazanın mali etkisi ilk anda az olabilir. Ancak bu yaralanmaların gelecekteki geçiminizi nasıl etkileyeceğini hesaplamak, dava sürecinin önemli bir parçasıdır. Aslında, gelecekteki zararlar genellikle çarpışma sırasında maruz kaldığınız zararlardan çok daha büyüktür.

Trafik Kazası Sonrası;

• İş gücü kaybı nedeniyle azalan gelir,
  • Devam eden sağlık giderleri,
  • Fiziksel veya duygusal terapi maliyeti

Çok istekli olmayın

Çoğu insan sadece maddi zararın hemen giderilmesini istiyor ve sigorta şirketleri bunu biliyor. Yaralı, stres altındaki bireylerin hak edebileceklerinden daha azını kabul etmeleri için düşük teklifler sunacaklar. Bu yüzden yaralanmanızın ne kadar önemli olabileceğini anlamanız şart.

Çektiğiniz tüm masrafları (ve gelecekte yaşayacağınız zararları) karşılayacak bir anlaşmaya varmak için sigorta şirketi ile pazarlık yapmak hakkınızdır (ve yükümlülüğünüz).

Avukat yardımı olmadan; kişisel bir sakatlık iddiası ve müzakere zorunluluğu ile ilgili çalışmaların çokluğu nedeniyle hak ettiğin tazminatı almanız yıllar alabilir.

Kaza mağdurları, ciddi ve uzun süreli yaralanmalarla değiştirilemez bir şekilde, depresyon gibi duygusal sorunlara da maruz kalabilir.